امضای تفاهم نامه همکاری مرکز فابا با مرکز نوآوری ایران زمین

نویسنده: دیدگاه ها: 0

تفاهم نامه همکاری در زمینه های آموزشی، نوآوری، نمایشگاهی و . . . به امضای محمد مراد بیات مدیرعامل مرکز فابا و وحید محمودیان مدیرعامل مرکز نوآوری ایران زمین رسید.
فابانیوز؛ مراسم امضای تفاهم نامه همکاری میان مرکز فابا و مرکز نوآوری ایران زمین که در زمینه های آموزشی، نوآوری، نمایشگاهی و موضوعات مورد علاقه طرفین با حضور محمد مراد بیات مدیرعامل مرکز فابا و وحید محمودیان مدیرعامل مرکز نوآوری ایران زمین به امضا رسید.
به گزارش فابانیوز؛ مدیرعامل مرکز فابا ضمن ابراز خرسندی از این همکاری، طی سخنانی کوتاه در این مراسم اظهار کرد: در مرکز فابا پلتفرم‌های آموزشی، نمایشگاهی و فرهنگی ایجاد شده است و باید در اختیار کسب و کارهای پیشرو قرار گیرد، خوشبختانه بانک ایران زمین و مرکز نوآوری ایران زمین از مجموعه هایی هستند که در حوزه تحول دیجیتال و بانکداری دیجیتال پیش رو هستند و رویکردهایی که مرکز نوآوری ایران زمین پیش گرفته بسیار ارزشمند است و تصور بر این است که با چنین تعاملی که برقرار شده می توانیم اتفاقات بسیار خوبی را رقم بزنیم و به یک هم‌افزایی ملی نیز دست پیدا کنیم.
مدیرعامل مرکز نوآوری ایران زمین در این مراسم طی سخنانی با اشاره به اهمیت امضای این تفاهم نامه گفت: شعار بانک ایران زمین بانک دیجیتال است و مرکز نوآوری ایران زمین در تلاش است جایگاه خود را به عنوان مرکز ارائه دهنده خدمات دیجیتال بانک ایران زمین به کسب و کارهای نوآور تثبیت نماید . وی افزود ارتباط با استارتاپ‌ها و کسب و کارهای این حوزه جایگاه ویژه‌ای نزد بانک ایران زمین دارد. به همین جهت ، بوم ایران زمین بعنوان زیرساخت ارائه خدمات بانکداری باز بانک ایران زمین و سایر شرکتهای وابسته ، در مرکز نوآوری محور زنجیره ارزش قرار گرفته است .
وی ادامه داد: به دلیل ارتباط با کسب و کارهای نوآور و نفوذ و توسعه در بازار فناوری‌های مالی که مخاطب اصلی خدمات دیجیتال بانک هستند؛ ارتباط با مرکز فابا برای ما مهم و راهبردی است؛ چرا که مرکز فابا نفوذ و ارتباط بسیار خوبی در این بازار دارد. در زمینه معرفی خدمات و محصولات مرکز نوآوری ایران زمین نیز این همکاری می‌تواند توسعه پیدا کند. از طرف دیگر حوزه آموزش هم مورد علاقه و توجه مرکز نوآوری ایران زمین است و موضوع مهم تعاملات و تبادلات کسب و کارهای نوپا، طرح‌ها و گروه‌های فنی هم از سایر اهداف این همکاری است .

 

منبع: مرکز نوآوری ایران زمین